۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۱۷

با اجراي طرح نوسازي و بهسازي صورت گرفت؛

مقاوم سازي 45 درصد مسکن روستايي آذربایجان شرقی در مقابل حوادث طبيعي

مقاوم سازي 45 درصد مسکن روستايي آذربایجان شرقی در مقابل حوادث طبيعي

تبریز – خبرگزاری مهر: مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي آذربايجان شرقي از مقاوم سازی 45 درصد واحدهای مسکن روستایی استان تاپایان سال 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قربان محمدي سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد از خانه های روستایی در قالب اجراي طرح ويژه نوسازي و بهسازي مسكن روستايي مقاوم سازی شده اند و در حال حاضر عملیات بهسازی و مقاوم سازی 33 درصد دیگر از این واحدها نیز در دست اجراست.

وی در ادامه تصریح کرد: در ابتدای اجرای طرح ويژه نوسازي و بهسازي تنها 12 درصد واحدهاي مسكوني روستايي بادوام بوده که با در نظر گرفتن واحدهاي درحال بهسازي هم اكنون 45 درصد واحدهاي مسكوني استان در برابر سوانح طبيعي نوسازي ومقاوم سازي شده اند.

محمدی با اشاره به نظارت فني بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان بر روند اجرایی این طرح و مقاوم سازی مسکن روستائیان گفت: با توجه به اینکه بر اساس برنامه های چهارم و پنجم توسعه و نیز ماده 11 برنامه ساماندهي، بهسازي و نوسازي مساكن روستايي در قالب حمايت، توليد و عرضه مسكن از وظایف بنياد مسكن انقلاب اسلامي است، در يك دهه گذشته بخش عظيمي از واحدهاي كم دوام و بي دوام روستايي توسط این نهاد مقاوم سازي شده است.

مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان خاطر نشان كرد: با توجه به علاقمندی و استقبال روستائيان برای استفاده از تسهيلات ارزان قيمت ارائه شده برای مقاوم سازي واحدهای مسكوني خود، تلاش می کنیم با حمايت دولت اين روند استمرار یابد چرا که آذربايجان شرقي در اين زمينه نيز كارنامه درخشاني داشته است.

کد خبر 2367110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha